مرجع همکاری در فروش فایل

تذکر: در این سایت هیچ فایلی به فروش نمی رسد با کلیک بر روی لینک دریافت فایل به سایت فروشنده مراجعه فرمایید

مرجع همکاری در فروش فایل

تذکر: در این سایت هیچ فایلی به فروش نمی رسد با کلیک بر روی لینک دریافت فایل به سایت فروشنده مراجعه فرمایید

گزارش کار کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز

» :: گزارش کار کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز
فایل ورد گزارش کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز
توسط خود بنده تالیف شده و کاملا آماده و مرتب میباشد. تنها نیاز به واردکردن اسم دارد
صرفه جویی در وقت و هزینه گرداوری و کافی نت
خرید و دانلود محصول

1395/02/28
متالورژی , مهندسی مواد , لوله سازی , لوله سازی اهواز , کارخانه لوله سازی , کارآموزی , گزارش کارآموزی , مهندسی مکانیک , مهندسی برق , مهندسی تاسیسات , مهندسی ساخت و تولید , گزارش آماده
تعداد صفحات گزارش : 11 صفحه | رشته مربوطه : متالورژی - مکانیک - برق - ساخت و تولید - تاسیسات |

دانلود پروپوزال علوم دامی 1

» :: دانلود پروپوزال علوم دامی 1

پروپوزال یا طرح تحقیق، پیش نویس پ‍ژوهشی است که شما می بایست برای اخذ مدرک تحصیلی خود انجام دهید. در پروپوزال، شما به معرفی موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید، توضیح اهمیت آن موضوع، ذکر پ‍‍ژوهش هایی که در گذشته در این باره صورت گرفته، و نتایجی که فکر می کنید از تحقیق خواهید گرفت می پردازید. هم چنین روش یا روش هایی که در پژوهش از آن ها بهره خواهید گرفت را ذکر می کنید.

عنوان پایان نامه:

فارسی: اثرات سطوح مختلف مکمل سلنیوم-ویتامین E خوراکی بر ایمنی و رشد در بزغاله های نوزاد مرخز

قسمتی از متن:

سوال اصلی تحقیق: (مسأله تحقیق)

سطوح مختلف مکمل سلنیوم-ویتامین E چه اثراتی بر پاسخ ایمنی و رشد بزغاله های شیرخوار مرخز دارند؟

6 ) بیان مسئله : (شامل تشریح ابعاد حدود مسئله ،معرفی دقیق آن، بیان جنبه­های مجهول و مبهم، متغیرهای مربوط به سوال تحقیق، منظور تحقیق)

بز مرخز یکی از نژاد های منحصر به فرد استان کردستان و یکی از ذخایر ژنتیکی با ارزش کشور محسوب می­شود که پوشش بدن آن از الیافی به نام موهر (مه رز) پوشیده شده که از نظر اقتصادی حائز اهمیت است. بز مرخز می­تواند برای تولید موهر، گوشت و شیر پرورش داده شود. صفات تولید مثلی در این بز بطور متوسط عبارتند از: دوقلوزایی 4/25%، بزغاله زایی 5/123% و باروری 6/94% (1). در سال 1367 تعداد 8399 راس بز مرخز در شهرستان بانه و سقز موجود بوده و در سال 1377 در کل استان کردستان بالغ بر 25000 راس از این دام وجود داشته است (3). در طی ده سال اخیر جمعیت بز مرخز در استان کردستان بنا به دلایل گوناگون کاهش یافته و در سال 1390 به کمتر از حدود 2500 رأس رسیده است. بنابر آمارهای ایستگاه تحقیقاتی بز مرخز سنندج؛ متاسفانه تعداد قابل توجهی از بزغاله های متولد شده قبل از شیرگیری به دلایل متعدد از جمله بیمارهای آنتروتوکسمی ، ذات الریه و ... از بین می‌روند، توجه به بزغاله­ها و ارائه راهکارهای تغذیه­ای ، می­تواند بر کاهش مرگ و میر اثر گذار باشد. متأسفانه تابحال تحقیقات کمی در زمینه نواقص تغذیه­ای در این سن صورت گرفته است.

عناصر معدنی کم مصرف به عنوان مواد مورد نیاز و ضروری حیوانات شناخته شده­اند. این عناصر در بسیاری از اعمال متابولیکی از جمله فعال شدن آنزیمها دخالت دارند، بنابراین توجه به این عناصر در تغذیه دام از اهمیت بالایی برخوار است

و .....

خرید و دانلود محصول

1395/01/25
دانلود , رایگان , پروپوزال , علوم دامی , نمونه پروپوزال , طیور ، , دانلود پروپوزال علوم دامی , علوم دامی |نمونه پروپوزال های اماده بخش طیور |کامل ترین مقاله |روپوزال های اماده بخش طیور|نمونه پروپوزال|پروپوزال علوم دامی , نمونه پروپوزال علوم دامی , نمونه پروپوزال رشته فیزیولوزی دام , دانلود رایگان پروپوزال علوم دامی , نمونه پروپزال علوم دامی ارشد , نمونه پروپوزال رشته علوم دامی نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد علوم دامی نمونه یک پروپوزال در رشته علوم تغذیه نمونه پروپوزال تغذیه دام دانلودپروپوزال رایگان علوم دامی دانلود نمونه پروپوزال دامی دانلود مقالات ترجمه علوم دامی رایگان دا
تعداد صفحات : 12 | فرمت : ورد |

تست موتور تک سیلندر بنزینی.فایل word

» :: تست موتور تک سیلندر بنزینی.فایل word

خرید و دانلود محصول

1395/01/25
تست , موتور , تک , سیلندر , بنزینی.فایل

نشریه 301

» :: نشریه 301

خرید و دانلود محصول

1395/01/25
نشریه

دانلود پایان نامه حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌کاناله

» :: دانلود پایان نامه حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌کاناله

عنوان پایان نامه:حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌کاناله
مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق-الکترونیک
ارائه دهنده:سید فرید موسوی پور
فرمت: ورد

مقدمه
نویز صوتی از معضلات دنیای امروزی است. گسترش تکنولوژی و صنعت باعث ایجاد صداهایی با شدت زیاد در اطراف ما شده است. اگر شدت صدا از حد مجاز خود بالاتر برود، ‌به افرادی که در مواجهه با آن هستند آسیب وارد می‌شود. البته شدت این آسیب با توجه به شدت صدا و مدت زمان مواجهه با آن متغیر است. صدای بلند، چه موسیقی باشد و چه صدایی آزاردهنده در صنعت، می­تواند بر شنوایی ما تأثیرات نامطلوبی داشته باشد.
شدت صدا را با دسی‌ بل می‌سنجند، به عنوان مثال، شدت صدای ناشی از پرواز یک هواپیمای جت از فاصله ۱۰۰ متری برابر با ۱۳۰ دسی ‌بل است. شدت صدا در یک اتاق ساکت و خلوت ۲۰ دسی‌بل است.
بر اساس استانداردهای کمیته فنی بهداشت حرفه‌ای کشور مقدار حد مجاز تماس شغلی صدا برای ۸ ساعت کار روزانه (یک شیفت کار)، برابر با ۸۵ دسی‌بل است که به ازای هر ۳ دسی‌بل افزایش صدا، زمان کار فرد در آن محیط باید به نصف، کاهش یابد تا از آثار سوء صدا بر سلامتی فرد جلوگیری شود (به ازای هر ۳ دسی‌بل افزایش شدت صوت، میزان فشاری که به پرده صماخ گوش وارد می‌شود، دو برابر می‌شود). مثلاً اگر کارگری در محیط کار خود در معرض تماس با صدایی معادل ۸۸ دسی‌بل باشد، زمان مجاز کار او ۴ ساعت است و اگر میزان صدا به ۹۱ دسی‌بل برسد فقط مجاز به ۲ ساعت مواجهه با صدا خواهد بود…..

فهرست:
فصل ۱- مقدمه
فصل ۲- روشهای مختلف بهبودگفتار
فصل ۳- فیلتر کالمن متوالی
فصل ۴- فیلتر ذره ای
فصل ۵- روش های ارزیابی کیفیت گفتار
فصل ۶- آزمون الگوریتمها
فصل ۷- نتیجه گیری
فهرست مراجع

تعداد صفحات 97

خرید و دانلود محصول

1395/01/25
دانلود پایان نامه،حذف بهینه نویز صنعتی , حذف نویز , پایان نامه نویز , پروژه حذف نویز صنعتی , نویز صنعتی چیست , برق , الکترونیک , نویز صوتی از معضلات دنیای امروزی است اگر شدت صدا از حد مجاز خود بالاتر برود، ‌به افرادی که در مواجهه با آن هستند آسیب وارد می‌شود دانلود رایگان پایان نامه دانلود پایان نامه دانلود پایان نامه ارشد دانلود پایان نامه الکترونیک مهندسی برق پایان نامه ارشد الکت